Gekåsshopping

Hejsan allesamans. Nu har det varit lite tyst här några dagar men har verkligen inte haft något att blogga om, legat hemma och bara fördrivit tid och tagit hand om katterna men idag så, haha. Åkte till Gekås i eftermiddags för att köpa lite bra att ha saker. Passade även på att ta en fika i deras fik med hjärtat när vi ändå var där, tyvärr smakar deras chailatte inte alls lika gott som förr, dock billig och god fika annars. 
 
Med mig hem från gekås blev det ett par jeans, en foundation, bindor, sb12 tuggumi, kattleksak, kattmat, pälsborste till katt, nätverkskabel och en läsk. Mamma skickade även en beställning på ett fleecetäcke till ponnyn och även det fann jag till en hundralapp som var i en jättesnygg turkos färg.

Just sånna saker jag köpte idag hittar allt som oftast inte alls så billigt som på Gekås, bindor säljs liksom i storpack och det är något som alltid är bra att ha. Antingen så behöver man själv eller så behöver någon annan det. Om man jämför gekås med hur det var förr så har det verkligen förbättrat sig på alla möjliga sätt.

Nätverkskabeln köpte jag för att jag också skulle ha bra internet här i villavagnen då wifit är så ostabilt och långsamt iom den är en bit från huset. Så vi letade upp en switch så löste vi det och jag kan sitta vid datorn utan problem!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard