010116

Första dagen på 2016 är här. Som många andra får jag inte mycket gjort idag men vet ni vad? Det gör faktiskt ingenting. 1 januari är dagen då många inte har några måsten, bara slappna av, vila upp sig från gårdagens firanden. Jag själv sov länge idag för att sen äta ostkaka till frukost. Som sedan har följts av att ligga och gosa med katterna och mitt hjärta. Satte på en tvätt och käkade lite ben & jerrys glass.

Igår vart vi inne i stan och handlade, sen var det bara att duscha och fixa sig inför kvällen. Åt god mat, hade roligt sällskap och fina fyverkerier här ute i skogen. Ashy var lite rädd för fyverkerierna men resten kunde slappna av. Somnade väldigt skönt sen. 

Januari då, några speciella datum väntar. Mormor fyller år och så. Ska försöka få gymmat en 3 gånger i veckan nu denna månaden. Full närvaro i skolan. Hålla mig frisk och pigg. Ta en dag i taget!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard