Ridsport & kvällsliv

Igår blev en rätt hektiskt dag, städade rummet och sen åkte jag till stallet och red. Igår red jag ut och de va riktigt skönt att klättra i skogen, galoppera i backar och bara vara. Spotty verkligen älskar att vara i skogen, det märks på hela honom - trampar på för fullt och öronen framåt.

Sen efter det åkte jag hem och åt, fixade mig för jag bestämde mig faktiskt för att gå ut på krogen och prata med gamla vänner. Träffade lite nytt folk och vi befann oss först på Black Pearl för att sedan gå vidare till Backstage som var betydligt goare stämning på samt mer folk jag åkte hem rätt tidigt då jag imorse hade morgonfodring. Tyvärr är inte nattlivet i Varberg någon hit, är så sugen på att åka till göteborg och gå ut på lite trevliga ställen med klass.
Mest av allt vill jag väll ut och äta en typ middag, sån mys känsla och man behlver egentligen inte gå till något super lyxigt ställe allt utom mc donalds i princip. Eller café frukostar det är mysigt.

Det jobbiga med att gå ut så som jag gjorde igår är att jag får sån ångest innan och hinner ändra mig fram och tillbaka 500 gånger innan jag sätter mig på bussen in till stan. Vill träffa människor men ändå inte för det kräver att jag anstränger mig och är social på ett sätt som är jobbigt för mig ibland men ändå vill jag åt det roliga som i princip alltid finns. Jag dricker i princip inte ute heller längre, smakar på någons drink och köpte en cider. Lagom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard