Once I was 7 years old

Denna dagen smyger på sina sista timmar. Vart ute en del i stallet idag. Har ju inte ridit sen jag "lämna tillbaka" Spotty till ridskolan, så ja 2 veckors uppehåll. Men nu i eftermiddag red jag en ny häst hos pojkvännen. Vart lite små överraskningar med pollen så rida blev det och de ordentligt så lär nog kännas i kroppen i morgon. Förvånade mig själv med bra balans, var dock ett tag sen som den sattes på test senast. Men det tar sig sa flickan med eld i håret, hehe.
 
Såg även ett så bra inlägg på facebook skrivet av Elin Wessberg, en tjej som verkligen kämpat på vartenda plan för att ta sig fram i ridsporten. Igenkänningsfaktorn är hög även fast jag inte ännu har råd att ens köpa en häst, vilket egentligen inte är så konstig då de är stora summor det handlar om i ridsporten. Och som jag själv skrev är att jag tar alla chanser till att få fler timmar i sadeln, vilket i sin tur gör att även jag kan komma ut på tävlingsbanorna.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jujjan

Vad heter din pojkvän? Skulle ni kunna göra ett inlägg tillsammans? Hoppar du bara eller kör du dressyr och terräng också? Isf vilket är roligast?
Älskar din blog

Svar: Han heter Patrick, vet inte vad för typ av inlägg de skulle vara ;) Rider både hoppning o dressyr, tycker nog hoppningen är roligast. Tack!
Emeline

2015-10-14 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard