Luciainspelning

Då var denna dagen snart till ända. Har vart med Putte hos tandläkaren och åkte förbi en kompis. När vi sen kom hem så red jag Poker en sväng i paddocken, var både kallt och mörkt men hade sällskap så det kändes ändå rätt okej haha.

I söndags var jag som vanligt på sångträning, nya låtar tillkom och ny stämma för min del. Kändes bra men min röst var sig inte riktigt lik. Igår så vart vi i Valinge och spelade in luciasången som ska komma ut på Hallands nyheters hemsida i samband med röstningen, det var kul att höra sin röst inspelad på ett proffesionellt sätt men jag vinglade på rösten emellanåt, jaja första gången.
Omröstningen i form utav bilder och inspelningen kommer nog komma upp i början av nästa vecka om jag förstod dem rätt.
 
Nu i veckan ska jag och pojken få klart uppe i villavagnen så vi kan ha vårt egna kryp in där, diesel ska kastreras och så har jag frisörbesök. Sen väntar halloween och alla helgona!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej!
Ska ni sjunga på torget eller någon annan stans i stan? Vilken tid och dag isf?

Svar: Själva kröningen är i varbergs kyrka den 6 december kl 16.30. Annars har vi uppträdande den 12 december på torget kl 12 och i gallerian 12.30!
Emeline

2015-11-24 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard