De som hände förra helgen.

Som jag sa tidigare i veckan så hände det en del saker förra helgen som blev lite för mycket för min de. Nu är det en vecka sen det hände och saker har lugnat ner sig. Det var nämligen så att vi var ute med bilen, träffade folk, hängde utanför donken. En go lördag kväll liksom. Men självklart ska väll något gå fel då de lyckades gå fel rätt mycket med min vardag just förra veckan.

Min föredetta (inte A vill jag poängtera) var på samma plats som oss men satt inne i en bil, för att sen få för sig att flyga ut och vilja trycka till min pojkvän. Helt jäkla oprovocerat vilket är det som gör mig mest irriterad, man kan få vara arg men inte fan beter man sig på det viset. Detta triggade igång en ångestattack hos mig rätt omgående efter jag slitit bort honom. Han blev skjutsad därifrån och ingen blev skadad, slutet gått allting gått.
 
Människor förändras, eller om det är att deras riktiga jag kommer fram det vet jag inte längre.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard