Vinter igen.

Nu börjar vintern verkligen smyga sig på, har vart minusgrader de senaste dagarna och det är frost överallt. Dags att plocka fram varmare kläder och kanske leta reda på varmare skor. Jag har inte haft en jätte spännande helg. I fredags åt jag pizza och hade egentid framför idol med choklad, chips och läsk. När de började bli sent kom katterna in och så låg man där och gosa framför youtube. In på småtimmarna kom Putte hem och kröp ner brevid.
 
Lördagen innebar sovmorgon, göra rent kattlådan ordentligt, pratade med mamma inför hennes 50 årsdag och ja jag slappade hela dagen. Idag hängde jag på lillasyster till gekås för jag ville ha något att göra, fick en tidig julklapp av henne iform av ett par innetofflor som absolut behövs här i villavagnen då det är kalla golv men inga mattor. Måste skaffa matta Putte, vet att du brukar läsa här haha. Sen vart det som vanligt luciaträning men idag tränade vi med förra årets trupp som ska va kör åt oss på kröningen. Är taggad inför kommande veckan som innebär firande av mamma, bakning, uppträdande, julmarknad och en massa mysiga saker.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard