Mamma 50 år

Jag har en ledig dag så tog sovmorgon idag, har hunnit äta frukost och kolla youtube. Är många som börjar med julvideos nu och det tycker jag är så mysigt. Kommer ju inte ha så mycket tid de två första veckorna i december då jag kommer ha massvis med luciauppträdanden samt praktik.
 
Igår så vart det iallafall en fullspäckad dag trots studiedag då mamma fyllde 50. Åkte in till stan på förmiddagen och handlade julklappar och julpynt. En sväng om hajen där jag mötte upp med syrran. Sedan åkte vi hem, jag bakade kolakladdkaka medans hon lagade tacos. Vidare hem för att packa ner badkläder och sedan åkte jag och mamma på spa. Så hela sen eftermiddagen spenderades i ästad på Sinnenas Spa.
Badade varmbad, fanns fyra olika bastubad öppna. Jag gillade nog ångbastun mest för den hade en lätt mint doft och man kände sig så bra i luftvägarna efter den. Gillade egentligen allt vi gjorde för de krämpor man har var som bortblåsta. Mamma uppskattade det också och hittade även hon sina favoriter. Sen åt vi mitt bakverk.
 
Fick även hem Puttes julklapp i brevlådan som jag beställt så de va ju passande när jag var hemma i tvååker. Påvägen hem till honom så fick jag köpt kattmat, godis och hämtat ut mitt paket från apotea med d vitaminer. Idag blir det städning och julklappsinslagning.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard