Stockholm 2015.

Nu har jag inte bloggat på men månad men det beror på att jag inte mått så bra och haft väldigt mycket att stå i. Jag befinner mig just nu på ett hotellrum ett stenkast från globen i Stockholm. Vi bokade för ett årsen biljetter till 5 seconds of summer och nu är vi äntligen här. Andra resan för i år.
 
Gick upp i tid och fick lite gjort innan vi blev skjutsade till Landvetter, gick jätte smidigt på flygplatsen trots att Hanne och Julecka inte flugit innan. Flygningen gick bra och Norwegian var riktigt bra att flyga med då de fanns mer utrymme samtidigt som de va ljust och fräsch och de flög väldigt bekvämt. Ryan Air är väldigt billigt men Norwegian är bekvämt och inte jätte farliga priser.

På Arlanda började den långa resan mot hotellet. För att snåla in på pengar köpte vi 3 dagars biljett och tog bussen till Märsta där vi bytte till pendeln till centralen. För att på centralen ta tunnelbanan till Globen. Sedan checkade vi in på hotellet som är så grymt lyxigt, stora rena rum med fint badrum och väldigt fin service. Tyvärr är relaxavdelningen avstängd då de renoverar. Längtar till hotellfrukosten om man säger så, kommer bilder kan jag lova.

Sen vi kom till Stockholm har vi packat upp, ätit, vart på ica och sedan har alla tagit varsin dusch. Filmat de mesta så ska börja klippa ihop det till en liten film i iMovie nu.

5 seconds of summer imorgon, äntligen.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard