För alla som undrat

Jag har vart inaktiv igen men jag har inte haft någon ork eller lust att logga in och skriva här. Men nu tänkte jag besvara en del frågor som kommit upp under tiden. Har jag hoppat av skolan? Rider jag något? Vad händer egentligen?

Detta med skolan då. Linjen jag gick på tog inte sitt ansvar, jag har hamnade mellan stolarna, egentligen hade jag bara behövt studera en extra termin men då de lägger ner finns inte möjlighet att varken gå om ett år eller studera ett år extra.
Så det avslutades där och då så jag har sedan i början utav året endast haft kursen entreprenörskap där jag drivit uf företag. Sen även gått lite små kurser utanför skolan.

Jag sökte sedan om till gymnasiet och valde fordon. Så efter sommaren börjar jag fordonsprogrammet på samma skola. I och med första året kommer bli rätt lugnt har jag valt att även läsa en språkkurs. Tro mig aldrig längtat till att få gå i skolan så mycket som nu.

I samband med allt detta har jag haft problem med vikten som alla vet, de har absolut gått bättre sen i december. Men nu har jag även tagit hjälp och går på lite utredningar. Även inte vart samma glada jag. Har inte haft hästarna, inte skolan, mamams häst dog, förhållanden som strular och mest vart isolerad. De som hållt mig uppe är bilarna helt klart

Men nu på tisdag kommer jag göra något jag längtat efter. Då sitter jag upp på hästryggen igen, där kommer jag vara en tid framöver. Ska rida Revel igen som ännu inte blivit såld. Så rida, träna lite själv och sen även tävla kommer bli riktigt kul. Längtat så mycket, sen får vi se om jag kan hitta en häst mer långsiktigt med.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och pojkvännen fortfarande tillsammans? Ska du gå fordom med alla 99;or? Planer i sommar?

2015-07-05 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard