Workout.

Denna dagen har jag fått mycket gjort känns det som och klockan är bara runt fem. Imorse var jag på omkörningslektion kl 08.15. Jag fick köra först och köra om på större landsvägar fick gjort en del omkörningar, sen bytte vi och den andra tjejen fick köra motorväg och sen bytte vi igen. Dock så blev vägarna jävligare ju längre upp vi kom, motorvägen va obehaglig att åka på då vägarna inte blivit plogade osv. Men vi klarade oss och vi fick tränat halka samt säkerhetskontroll, var tillbaka vid 11! Efter detta gick jag till skolan och skrev på papper. 

Sedan åkte jag hem till Philip igen och värmde mig i sängen, sen åkte vi och handla för det blir tacos ikväll. Köpte en nocco & en celsius, vit twix också hehe. Kan säga att efter passet på gymmet igår så har jag en jäkla träningsvärk. Mest i bröstmuskulaturen och i armarna. Blir antagligen att lösa gymkort imorgon så börjar det på riktigt nästa vecka!
 
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard