Nyårslöften eller ja mål 2015

Det här med nyårslöften kanske anses barnsligt, onödigt eller som en tecken på lathet. Jag ser det dock som en nystart och ett nytt kapitel. Detta året vill jag ska bli det bästa hitills, men då krävs det att man kämpar för det.
Jag tänker inte låta negativitet flyga på mig utan det ska rinna av mig och jag ska låta mig själv skina detta året.

Mina realistiska mål/nyårslöften är följande:

Börja gymma
Jag vill bli stark i kroppen, ha något att göra och jobba emot! Till sommaren vill jag ha en lite större kropp, som orkar med allt som sommaren har att erbjuda.

Gå upp i vikt
Detta har att göra med föregående mål, för att orka träna måste jag äta mer och ja för att kunna lägga på mig och bli i fin form. Jag ligger just nu på 50 kg, så har sen i somras gått ner 4-5 kg och det gillar jag INTE. Upp är det som gäller nu. 

Ta körkort - gärna i tid
Med i tid menar jag innan februari är slut, jag har sen jag var 13 velat ha körkortet i hand så fort som möjligt speciellt sen jag inte ens har am-kort/förarbevis. Älskar att köra bil så är det bara, mitt körkort är efterlängtat.


Lite mer drömmiga mål/nyårslöften:

Framgång med UF företaget
Att vinna ett pris med Your Lips UF hade vart så coolt. Sedan vill jag även kunna ge en stor del av vinsten till endometrios föreningen för det behövs verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard