Guldkant på tillvaron

Idag vaknade jag tidigt, åkte bussen till tvååker vid åtta för att jobba lite i stallet med mamma. Efter lite frukost hemma hos mamma så cyklade vi dit och arbetade på bra i ett par timmar. Andats massa häst och mockat skit, rätt gott att få arbeta lite fysiskt ibland. Pussade på Bellington och de andra! 
Sedan agerade jag kock och lagade lite mat och gjorde även en alkoholfri "drink" - coquito.
Nu ikväll blev det övningskörning, både landsvägar - mindre samhälle & i utkanten av stan. Gick bra tycker jag, skötte mig mer själv än vanligtvis. 
 
Måste bara berätta att jag och älskling hade en så mysig kväll igår, lagade tacos och bakade vit kladdkaka. Satt i soffan och kollade bond film, jag pluggade körkort - med en chailatte i handen och älskling han kollade saker på datorn med en kopp te. Denna kväll är något mer osocial då han levlar på wow och jag pluggar körkort varvat med bloggläsande!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard