Barnvakt!

Då sittter man barnvakt åt min systerson, lillasyster är iväg och handlar råvarorna så ska vi laga potatisgratäng! Slappat mest hela dagen och pluggat lite körkort, sedan åkte jag in till stan och hämtade C sen så har vi pillat med bilen, spelat playstation och fått i oss lite godis. Han sitter för närvarande och spelar på iPaden.

Något jag stört mig på är att min mage har vart bråkig igen. Uppsvälld om vartannat så man ser gravid ut, lite småont och bullrig som ett godståg. Har vart lugnt med magen de senaste året men sedan magsjukan i december så blir den lätt vresig. Droppen gick la igår när jag åt en vit twix och drack en hel nocco på tom mage, så därför den strular forfarande. Blir alltid på vintern också, magkatarr.

Imorgon blir det att åka in till stan, lösa gymkort och lämna C!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard