Fullt upp.

Klockan är inte ens tre och jag har redan hunnit med massa ärenden plus skola idag. Var uppe vid 20 över sex och sedan tog jag bussen tio i sju till tvååker för frukost och hämta pengar. Sedan tillbaka in igen så vid nio var jag hos frisören, young hair. Klippte en lång modern page, samt att hon tvättade och stylade håret. Jag köpte även med mig Nashi Argan Instant styling spray vilket jag vet sen tidigare är en helt underbar balsam/oljespray!

Vidare till besök på banken, kom precis då de öppnade. Öppnade personkonto samt månadsspar då jag inte gillar sparbanken. Kollade på de fondkontot min farmor startat som jag nu tagit över och skrev på massa papper. Frågade även lite hur man ska göra i utlandet med pengar om man ska växla eller inte. Mitt nya bankkort kommer nog innan veckans slut!
 
Förmiddagen tar inte slut där utan efteråt knallar jag inom bokaffären och kollar efter en rolig kokbok för att sedan gå vidare till polisen. Där fixade jag nytt pass och jag erkänner det att detta måste vara de fulaste passet någonin, absolut noll smink och man får inte ens le så jag ser hel borta ut. Passet lär la vara klart slutet av denna veckan eller början av nästa. Gick till mormor för lite mackor sen och vidare till skolan!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard