Flygbiljetter - bokat

Då är även flygbiljetterna bokade till vår resa. Känns inte på riktigt detta, att jag äntligen ska åka utomlands. Få smak på resten av världen. I världsmetropolen London. Med min andra halva. Min första flygresa.
 
Jag bokade flyg med Ryan Air, billigt som tusan! Den 2 Mars kl 10.20 åker vi från landvetter och från stansted airport åker vi 4 mars 18.15. Allt för att få ut de mesta av tiden i Stor Britannien. 
Vi kommer på flygningen dit endast ha varsin kabinväska, räcker gott och väll för en weekend. På flyget hem har jag dock valt att ha en incheckad väska också, på så sett kan vi köpa med oss saker utan att behöva oroa oss för restriktionerna om vätska i handbagage samt vikt. Så på plats köper vi en liten resväska.
 
Utöver detta bokade vi även transfer till och från flygplatsen, stansted - liverpool station!
Tror detta kommer att bli riktigt bra faktiskt, nu ska vi bara inte glömma checka in online och skriva ut boardingpass!
 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kolla upp så det inte är från Göteborg city AirPort i Säve som planer går från. Vi var nära att göra den missen när vi skulle till London i höstas. Tydligen flyger inte Ryanair från Landvetter :)

Svar: Ska kolla upp detta :)
Emeline

2015-02-17 @ 08:45:08
URL: http://johannahillar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard