Är du bra på bloggdesign?

2015 kommer för mig vara möjligheternas år, jag har en hel del grymt coola saker som väntar mig i år. I samband med det vill jag börja blogga dagligen, men då anser jag att designen behöver lyftas lite för att matcha mig som person och mina drömmar. Behöver då hjälp med en design, kontaktuppgifter i slutet av inlägget.

Resor:
I Februari/mars planerar jag att åka en weekend till London, jag har i hela mitt liv velat resa men min familj har inte haft samma önskan och priotering som jag. Nu fyller jag 18 och kommer ha möjligheten, vad är då bättre en att åka till ett drömställe? 
I Maj kommer jag, min lillasyster och hennes kompis flyga upp till stockholm och bo på hotell själva samt gå på 5 seconds of summer konsert. Är 2 årsen jag var i stockholm, är en rolig stad! 
I sommar hoppas jag på att bila och röra mig utanför sveriges gränser, en varm semester.
 
Studera/jobb
Skolan har inte tagit det ansvaret de skulle så nu kommer det bli så att jag går entreprenörskapskurs och idrott, samt att jag ska arbeta ut en plan för våren med steget vidare. Sökt nytt program till hösten.
Vill sommarjobba lite grann för att dels kunna spara undan pengar för framtida resmål och dels för att kunna ha pengar att röra mig med i sommar.

Hemligt:
I April/Maj om allt går som det ska kommer jag ta ett väldigt stort steg i mitt liv som kommer innebära ansvar, skratt, drömmar och förändring. Stay tuned, kommer berätta mer om det när jag kan.

 
Som sagt så söker jag någon som vill hjälpa mig med design på bloggen och bilder mm.
Mejla [email protected] eller skriv på facebook!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard