Jul, jul

God jul allihopa, vet att alla inte kanske ser fram emot julafton. Vissa kanske har folk som dricker i sin närhet, andra som inte har pengar till julklappar och mat, de som rent utav inte gillar julen och de som förlorat en nära som inte kommer sitta med i år. Jag tänker på er alla och önskar er en god jul ändå. Ni som sitter ensamma eller rädda ska veta att folk tänker på er och är med er på det sättet.
 
Själv lagade vi julmat och risgrynsgröt ända in på natten, pyntade granen och kilade in julklapparna. Hela dagen igår så åkte jag runt i stan och köpte sista julklapparna och julmat. För första gången på flera år ska vi ha julfirandet hemma hos oss, stressigt men ändå skönt att inte behöva åka iväg även fast jag efter vårt julfirande ska ta mig till mitt hjärta och fortsätta julfirande. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard