Jag är tillbaka!

Wow hej allihop. En vecka kvar till julafton. Jag har inte haft någon ork till att blogga under den här första halvan av december. Luciatiden har tagit så mycket ork och tid plus att jag har familj och pojkvän att bry mig om också. Ska försöka sammanfatta lucian i ett separat inlägg men det har varit en intensiv tid med massa olika känslor. Fått folk att le, att gråta och gamla människor fick lite tinder i ögonen. 
 
Nu de senaste två veckorna har vi haft framträdanden varje dag, under helgerna har det vart heldagar. Jag har knappt kunnat träffa mina katter och då är det illa, haha. Men nu är det över och jag fortsätter planera inför julen. Fick julstädat vårat place lite grann igår kväll, vart skänt att få ordning.
I helgen ska jag vara hemma hos mamma lite grann och fixa inför jul samt åka till skåne med en kompis som ska kolla häst. Måndag kommer farmor och firar minijul. Får se om jag köper någon mer julklapp. Sen julafton blir det nog först mamma firande och sedan dra till Putte på eftermiddag/kvällen.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard