En paus i vardagen.

Klockan är strax sex och jag sitter på espresso house med datorn och en soja chailatte då jag kände att min hals gjorde lite ont när vi tränade senast. Läser tankar på facebook samtidigt som man hör på folks möten omkring en. Några tjejer som fikar tillsammans, en hel del killar som varvar ner och ett sällskap med en liten bebis. Älskar känslan på sånna cafén. Lugnt men ändå rörelse omkring en. 

För en stund sedan övade vi i kyrkan inför kröningen på söndag, det gick bra och jag bara älskar akustiken i kyrkor. Om ytterliggare en stund ska vi uppträda på kallbadhuset, intressant men blir en sen kväll så hem till mamma med sista bussen. Försöker verkligen fånga lugnet före stormen då det från och med söndag är fullspäckat schema dagarna i ända tills den 14 December i princip. Det må verka vara glamoröst lucia men det kräver en del av oss som deltar. Tränande, planerade, ta ledigt från skola osv.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard