#eattogrow

De senaste 2-3 veckorna har det funkat riktigt bra med aptiten, vet ni hur skönt det är när hela kroppen svarar och faktiskt lyder. Sen i höstas har kilona trillat och aptiten likaså, så spelar ingen roll att jag ätit just då utan det har bara gått jämnt ut. Att faktiskt bara kunna trycka i sig utan att bli äckligt mätt. 

Speciellt den senaste veckan har jag märkt det här med aptiten. Innan kunde jag äta men det tog verkligen stopp så att de efter en stund kändes som maten var halvvägs upp i halsen, som om jag hade världens minsta magsäck. Det slutade ofta med ont i magen och att jag blev äcklad. Men nu den senaste veckan har det inte funnits något stopp, igår åt jag säkert 3 portioner när vi var hemma hos Philips morföräldrar. Sen fika efter det. 

Jag blev lite överraskad så jag ställde mig på vågen och jo den visade faktiskt 51 kilo. Senaste jag vägde mig låg den på 48-49 kilo. Jag tror verkligen gainern har hjälpt mig, att kunna dricka något mellan måltiderna som ger vätska och kolhydrater har funkat för att öka min aptit samt gett mig de där extra kaloritillskottet som jag själv inte orkat få i mig. Sen har jag de senaste även ätit en hel del gånger på McDonalds, kanske inte nyttigt men ger ändå en hel del kaloritillskott.

Jag tänker fortsätta med gainer, äta ordentliga måltider sen när vikten är lite högre och mer stabil då ska jag börja träna igen. Just nu är konditionen i botten efter allt stilla sittande. I och med att jag inte fått hjälp när jag sökt för detta på så har jag helt enkelt få klura ut hur min kropp fungerar alldeles själv.
 
Jag är stolt över mig själv, jag är igång!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard