Att utveckla bloggen då o nu

Nu vänder jag mig till er som läser, som ofta kommer in hit. Det finns flera som följt just emelinez.blogg.se sedan jag startade den 16 år gammal som ville se ut som Perry Edwards, lite smått vilsen i livet då jag inte det så bra i skolan, i samband med att denna bloggen startades öppnades ett nytt kapitel i mitt liv. Ut ur de mörka träsket för att upptäcka världen, mycket har hänt sen mars 2013.
Skulle nog säga att i Maj 2014 (i år) var då jag började bli riktigt trygg i mig själv, jag kände att jag klarade av att stå på egna ben på riktigt. Bröt mig loss från saker som inte gynnade mig, fann Han med stort H, blev en bättre version av mig själv!

Jag hade ju en tid med min förra blogg då jag var något omtalad och satte mig själv på kartan, den bloggen var inriktad på ridsport och fanns under de år då bloggvärlden var väldigt hetsig. Allt man skrev hade en liten trigger i sig och även kommentarerna man fick, jag blev till och med uthängd på hat/skvallerbloggar. Men det är inte så jag vill göra mig sedd nu, jag är Emeline mefd bara 3 månader kvar tills 18 årsdagen!

Vill kunna förbättra bloggen för att få fler hit, för att kunna inspirera er på alla möjliga sätt, för att stå ut från de andra. Men för att det skall ske behöver jag er hjälp helt klart. Så jag har några frågor till er!
 
Vem är du? Hur gammal är du? Varför läser du min blogg?
Vad kan jag förbättra? Finns det något du skulle vilja att jag skrev om och la min åsikt på?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard