Julafton 2014

Julafton är över, men imorgon kommer farmor så blir väll lite mer fika och så då! På fredag lite minijul & på lördag eller söndag kommer farsgubben.

Vaknade brevid älsklings Philip imorse efter några dagar ifrån varandra, vi har nattat på madrass hemma hos hans morföräldrar. Han fick öppna sin julklapp då och jag gav han en fin svart skjorta som jag köpte på Dressman. Hoppas att han blev glad för det var kul att köpa den och se han öppna paketet. Efter frukost åkte vi in till stan där jag blev upplockad av systersonens pappa, fixade ett ärende och sen bar det av ut till Veddige där jag firade med mammas del av familjen.

Åt mat, kollade kalle anka & så kom tomten med julklappar för att avsluta med choklad och ris ala malta. Fick en hel del behövligt speciellt nu när 18 årsdagen närmar sig och man börjar smått flyga ut ur föräldrahuset.

Fick kokbok, almanacka, torrschampoo, deo, hudvårdsgrejer, stegräknare, 2 stickade tröjor, klocka med armband, pengar, biobiljett, ett fancy halsband, bh, mindre sminkggrejer & en klänning min mammas moster köpte men inte ville ha.   Jätte tacksam för allting!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard