Hmm aj.

Ont i kroppen och ha stressande folk runt mig passar inte bra ihop. Denna helgen och dagen har jag haft lite värk idag. Ringde faktiskt till vårdcentralen och ska få en tid. Hade vart skönt att slippa dessa perioderna.

Lärarna gnäller och säger att jag ska arbeta snabbare. De tar mig aldrig på allvar när jag säger att jag inte mår bra/har ont. Utan att jag är klen och de själva har aldrig kännt sig dåliga ofta utan det är jag som fejkar.

Mina arbetsskor i skolan får min ryggvärk att vakna, de plus lite tröttet, värk i höfter och varstans i kroppen pryder mig idag. Dålig morgon på de gör att nej jag är inte riktigt med på noterna idag men jag försöker.

Skulle helst krypa ner under täcket, med något käk för att sova någon timma. Sedan gå ut och gå en runda. Men icke, här står jag i dom jävla skorna.



Kommentarer
Postat av: Denise

Vad bra att du ska till läkaren då och kolla upp dig! :/

Svar: Ja är beredd på en del. Har ju släktingar och min mamma som har fibromyalgi t.ex. så kan ju vara det...
Emeline

2014-12-15 @ 20:32:17
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard