Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha! Älskar dig! xD Du är så rolig.
Kan inte du (när/om du får tid) göra en inspirerande "outfit" video av t.ex det du köpte?? Skulle gärna vilja se de svarta shortsen + oranga linnet och de oranga skorna som en outfit. :)

2013-05-03 @ 19:26:08
Postat av: Linnéa

Vad av det i videon ska du ha på dig på konserten? ska också gå på konserten på onsdag och jag har själv ingen aning om vad jag ska ha på mig :P Vem ska du gå på konserten med och vart sitter du? :)
Kram

Svar: Jag ska ha shortsen o linnet, skinnjacka & skorna :)jag ska gå med min syrra men vi sitter inte bredvid varandra :)
Emeline Adolfsson

2013-05-05 @ 18:53:56
URL: http://freetofly.devote.se
Postat av: Thea

Haha älskar slutet!

2013-06-30 @ 00:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard