13 juni 2013 - outfit 1

Tänkte att jag ska snacka om mina outfits på skolavslutningsdagen! 
 
Första ni ser är den jag hade på skolavslutningen & på kalaset hemma.
Jag ville ha en vit men ändå speciell klänning, så därför blev det denna med öppen rygg. Den är i lagom längd för skolavslutning. Kjolen på den är i min mening väldigt söt/tuff, min stil. Till det hade jag även skinnjacka!
Till det hade jag ett par rosa pumps, med ormskinnsmönster och minimal klack. Sen hade jag ett litet silverhalsband med ett "E" på. 
 
Håret är tupperat för volym och stadga, sen lockade jag det i 3 sektioner. Efter det sprejade jag med lite saltvatten spray. Satte upp i en låg sne tofs, sen var det bara att nåla fast lockarna på önskat sätt, mitt blev som en bulle. Lätnågra slingor hänga löst och några satt slarvigt uppsatta.
 
Mitt smink består utav bb crème, puder, 2 rougher, läppglans, bronsiga ögonskuggor och lite svart längs med fransarna plus mascara.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: anonym

vart har du köpt klänningen?

Svar: Gina tricot!
Emeline Adolfsson

2013-06-17 @ 11:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard