Vilken morgon..

Jag vaknade när Philips klocka ringde vilket resultera i en hel del halvsovande, för att sen somna om helt. Vaknade när klockan var fem i åtta och jag börjar åtta. Så tog lite att dricka, slängde på kläderna och borsta tänderna. Knatade ner till bilen och tänkte ja nu kan man iallafall ta sig dit snabbt. Nepp så enkelt skulle det inte vara.

Vindrutetorkarna fungerade inte och det spöregnar ute. Så efter lite svordomar och en kompis som såg klart på saken så fick jag kollat igenom säkringarna och bytt den som var sönder så kom jag iväg. Fick mig ett lite skratt då en småbil tog ett skutt över stenarna på parkeringen, vilket sker med jämna mellanrum förstår inte att folk inte fattat att man inte kan bara svänga och köra över en 50 cm hög sten...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard