Återträff - vänner

Japp jag är här för andra dagen i rad. Fick en rolig notis på facebook tidigare idag, ett meddelande i Luciagruppen där de stod att vi ska ha återträff 12 Maj. Så då samlas hela turnégänget ännu en gång. 
Jag har inte träffat någon från lucian sen de slutade, inte mer än att man typ sprungit på varandra lite snabbt. 

I övrigt så sitter jag och har tryckt i mig godis och mat idag. Även gett hästarna sin kvällsmat. Känner mig otroligt aktiv idag men har ett äckligt och smärtsamt munsår som gör att man inte har lust till att göra så mycket numera. Ikväll är en kolla youtube och fundera kväll, jag älskar ju inredning i alla dess former och sitter och kollar på olika sidor som säljer inredning.
 
Funderar över min pengasituation som just nu inte tillåter mig varken att köpa inredning eller att träffa vänner över en middag. Men samtidigt, när va senaste gången jag liksom blev frågad om jag ville hänga med ut? Skulle fikat med en gammal vän men fick såklart förhinder den enda gången man planerat något. Pengar och vänner är jobbigt just nu, men de ändrar väll sig också förr eller senare. De senaste gångerna jag fikat ute så har jag gjort det själv, skönt på ett sätt men lite ensamt på ett annat.

Gah nu blev detta lite väl negativt så tycker vi avslutar här! Höres!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard