Första sångträningen

Så första sångträningen är avklarad. Min helg kommer avrundas på samma sätt ett bra tag framöver. Söndagar klockan sju sångträning med luciagänget. Idag tränade vi ett par låtar, stämmor valdes ut och vi sjöng ihop oss.
Tycker redan att det låter riktigt bra så tänk efter vi tränat ytterliggare.

Sedan tog vi en paus, fikade och pratade. Riktigt mysigt och tycker vi är ett härligt gäng. Väl hemma blev de stor kvällsmat och en kopp te, känns faktiskt efter man sjungt konstant i typ två timmar . Imorgon på bussen har jag tänkt lyssna på min stämma jag ska ha i en låt så jag verkligen lär mig den.
 
Throwback från 2014, precis innan jag blev dålig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard