2015 is coming to an end.

Det är numera bara två dagar kvar på detta året. 2015 har vart rent utsagt en blandad kompott. Det har vart jäkligt tufft emellanåt med vikten, haft sån otur med bilar, mått sisådär och stått inför svåra val. Men samtidigt har jag ju tagit körkort, blivit kattmamma till två underbara katter och ja typ ytterliggare en numera, min livssituation har förändrats till det bättre. 

Det senate tillskottet i mitt liv är träningen som kommit i lite olika former under hösten. Först mycket hästar varvat med PSi och nu gym varvat med PSi. Träningen ska ske ordentligt och jag kommer att bestämma dagar för de kommande veckorna då jag ska gymma, när jag ska vila och verkligen känna efter hur kroppen tar det. 

Förövrigt så ska jag fixa i ordning min bil så den fungerar alternativt skaffa mig en ny. Planera in mer familjetid. Blogga mera om min träning, mina katter med mera. Få rest åtminstone en gång. 2016 kommer helt enkelt handla om att strukturera upp mitt liv ytterliggare. 

Tänkte också ni får lite kattbilder och bild på vårt lilla kryp in ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard