Vad jag läser för bloggar?

Tänkte att det kanske är intressant för er att få reda på vad för bloggar jag läser! Ska väll inte säga att jag är värsta storläsaren direkt men har ett par stycken som jag tycker om!
 
Linn Olsson, linnolsson.se
Hon är en härlig tjej med fötterna på jorden, hon varvar stads & kontorsliv med hästsporten! Det är en lagom personlig blogg som ger mig motivation & inspiration. Jordnära, business & glitter är de orden som direkt ploppar upp i huvudet när jag hör namnet Linn Olsson.

Nicole Falciani, nickys.se
Jag har nyligen börjat läsa hennes inlägg och kollat på hennes youtube. Även hon känns relativt jordnära och verkar ha en sund syn på livet plus att hon klär sig riktigt bra. Hon har ju även reumatism, vilket gör det lite extra intressant då jag känner många med det. Det jag tänker på när jag hör hennes namn är mode, italien & ungdomlighet.

Lillemor, nattstad.se/lolomander
Lille är en tjej jag gick i samma klass som när jag gick stylist, vi har trots det som skedde på plus lyckats hålla kvar vår vänskap. Dock så träffas vi inte alls lika mycket, utan då och då i skolan och när vi stöter på varandra så då är det kul att kunna läsa vad hon hittar på och vart i livet hon befinner sig.


Emma, nattstad.se/lifescore
Min pojkväns goa syster! Hon har en allmänt mysig blogg, hon ger tips på ett och annat. Mode, mat & livet liksom. Är diplomerad makeup-artist och hon är på riktigt bra på det här med smink & hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard