Iloveyousofuckingmuch

Ligger just nu hemma hos älskling på hans säng, han spelar och jag kollar facebook.
Blir nog kolla någon film innan vi ska sova, underbart att slippa sova ensam inatt!

Idag ägde ju min lilla överraskning för honom rum, han fyllde ju år i tisdags men ville ge han något annorlunda.
Så jag mötte upp honom inne i stan så bjöd jag på pizza, sen mot strandpromenaden och fästningen och träffa Linn som tog lite kort på oss och så tog jag lite kort på henne, slutligen så gick vi till Bio Capitol och såg "Familjetrippen". Riktigt rolig film var det!
Väntade sen på stationen för att sen ta tåget hem, mys!

Otroligt lyckligt över att jag har just honom och kul att kunna ge honom en sån här dag i present!

 
 


Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

åh så söt bild!

2013-11-01 @ 22:04:03
URL: http://sirilinden.se
Postat av: Linn

Tack för din kommentar! Det är verkligen inte kul när en tävling slutar i tårar på grund av någon annan.. Får hoppas att du och vi får lika mycket plats på framhoppningen framöver. Man kan ju alltid önska det iallafall!

2013-11-02 @ 21:24:25
URL: http://www.bett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard