Summering 2013

Kan inte bestämma mig om 2013 vart ett bra år eller inte.

Sjukdomar i familjen som gått åt bättre håll, men också de som blivit sämre.
Träffade min farfar för första gången på 10 år.
Fick se både One Direction & Gyllene tider i år, va på housefestival med.
Tjafsat med mamma men flyttat till pappa.
Kom in på gymnasiet.
Blivit vad jag ser som utnyttjad i somras, vad jag såg som en romans var något helt annat, fuck you S.
Började gymnasiet och fick massor med nya vänner.
Träffade min älskling Alvin.
Sen tog det även slut mellan oss, för att en månad senare bli ett igen.
Fick personer i mitt liv som jag faktiskt kan prata om de mesta med; Linn Lillemor Alvin Felix Jeff Jesper.
Allmänt goa kompisar som t.ex. HELA media klassen, finns inte en person i den som jag ogillar!

Rent utsagt har det hänt massa skit men hela tiden har de kommit små stunder som har vart de vackraste jag någonsin upplevt!
Tack alla som vart med och gjort mitt liv bra i år! 
Gott nytt år!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard