Prepp day

Haft en lugn och skön dag idag. Mina katter ligger och sover på mig i denna stund. Började med pilates på PSi klockan åtta imorse. Helt otroligt hur något kan se så lätt ut men köra slut på musklerns ändå. Fick verkligen jobbat igenom hela kroppen och det känns nu. Åkte hem direkt efter och åt en stor skol havregrynsgröt för att någon timma senare äta middag, hungrig much? Fick även bokat tid för kastrering utav Diesel, 3 veckor kvar!

Annars har jag bara tagit hand om mig själv idag. Haft ansiktsmask, hårinpackning, duschat, smörjt in mig och smorde in fötterna med fotinpackning med mjuka bomullssockor över. Sedan svirade jag helt om till mjukiskläder och har gosat ikapp med katterna hela dagen då vi de senaste dagarna inte träffats så mycket. Smaskat i mig blåbärspaj och glass, verkligen gottat mig. Nu ska jag öppna en bok och plugga lite inför nästa veckas prov!
 


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Jag älskar när man har hemmaspa! Man känner sig så snygg efteråt :D

Svar: Ja om inte annat så ompysslad :)
Emeline

2015-10-07 @ 20:34:09
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard