emelinez.blogg.se 2 år!

I två år har jag ventilerat mina åsikter och tips här. Innan den här bloggen hade jag en ridsportsblogg, som utav någon anledning lockade till sig en hel del haters och läsare överlag. Nog om det, den här bloggen fyllde den 7 Mars 2 år!
 
Den här bloggen är så väderfull på ett så annat sätt jämfört med min förra, jag har genomgått en så stor resa under det här två åren. Jag var lika gammal som min ena lillasyster är nu och jag hade valt till gymnasiet och pluggade tusan. Var i stockholm på one direction konsert.
Ett helt galet sommarlov stod bakom hörnet och väntade, ett sommarlov som nog förändrade min syn på det mesta idag.
Sommarflört som blev en kompis, bilåkande, sena nätter med moppekillarna, bad och sol och hästar. Började gymnasiet på vad jag trodde var drömlinjen.

Var lättlurad och hamna i ett förhållande med en person som egentligen var bara så fel på alla sätt i början av gymnasiet, den där "bad boyen" som vissa tjejer lyckas trassla till det med. Men samtidigt vill jag tacka honom för att jag hittade mig själv, insåg mitt eget värde och fick chansen att träffa världens underbaraste P!

Flyttade fram och tillbaka mellan mamma och pappa. Va nog någon sväng hos syrran med. Slutade med hästar, började med dom och slutade lite halvt igen. Första året i gymnasiet gav utrymme för lite festande när det behövdes.

Bytte linje, trivdes massor men visste inte då hur skolan skulle trycka mig i botten efter sina misstag. Gjorde ett underbart smart drag att dra på lokalfest en kväll i maj sådär i slutet av ettan, träffade en kompis som jag känt länge och med sig hade han några fulla glada pojkar som skulle komma att bli några av mina bästa vänner och en utav dom min pojkvän. Sommaren bjöd på sommarjobb, bad, mys och skratt.

Hösten blev tuff pga. skolan, ett dödsfall och jag fick ta många jobbiga beslut. Insåg att jag måste börja kämpa med vikten när vintern. Fyllde 18 och tog körkort, tog sabbatsår. Ni har fått se min första bil, min första utlandsresa! Äntligen började allt ljusna och här kommer våren och jag!
 
Jag har mått dåligt men även mått mer bra än jag gjorde hela högstadietiden tillsammans.
 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis på födelsedagen :P

2015-03-17 @ 19:57:05
URL: http://orsin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard