Nyårsafton & 2015 del 1

 
 
Nyår blev ja rätt nära till succé, man kan ju alltid bli bättre liksom. Vi åt kyckling till middag, en efterrätt bestående av mosade hallon, vaniljkräm & passionfrukt. Till maten blev det mousserande rosé, persikobubbel till de som inte gillade/fick dricka & så blandade jag lite drinkar. Vi skålade med pommac runt 23.30 då vi skulle gå ner till fästningen och inte ville släpa på stor glasflaska. Fyverkerierna var riktigt fina i år och jag fick ett par bra bilder och fick min nyårskyss av min älskade Philip, kvällen kunde inte avslutas bättre!

Här nedan ska jag visa hur mitt år kommer att se ut lite överlag, vi börjar med de 6 första månaderna.

Januari:
Här blir det att lösa gymkort och även börja övningsköra på körskolan Din Trafikskola, där jag skrev in mig i mellandagarna! Ska även plugga en hel del teori & genomföra riskettan.

Februari:
Jag fyller 18 så det blir massa övningskörning, plugg och party! Det är även alla hjärtans dag och jag vill verkligen få till något kul här. 
 
Mars:
Här äger den stora mässan rum för hallands uf företag med sm-kval! Min laholmstjeja Jenny blir 18 så ja det blir massa 18 års firanden i år. 

April:
Detta lär bli den lugnaste månaden helt klart, jag funderar på att samla ihop pengar och åka på en weekend på under påsklovet. I denna månad har jag en liten hemlis också!
 
Maj:
Stockholm och 5 seconds of summer konsert väntar! Ska flyga för första gången om det inte blir i april, tjoho.

Juni:
Här kommer jag och mitt hjärta fira 1 år. Jag kommer även gå ut andra året på gymnasiet och påbörjar mitt sista sommarlov i gymnasiet. Förhoppningsvis blir det lite semester också. 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard