En spännande vecka - bilar, pw, kalas

Denna dagen har jag bara tagit lugnt, inte rört en körkortsbok eller varit inloggad på elevcentralen. Tror det är bra att låta hjärnan vila och liksom komma till underfund med vad den lärt sig, så att de fastnar. 

I övrigt har jag legat på blocket och kollat på kattungar, skrivit i VoS gruppen, ätit tacos och kollat på teater aka älsklings lillasysters lilla pjäs i vardagsrummet med hennes kompis. Jag funderar på att nu läsa ett kapitel ur körkortsboken då jag inte läst alla, kan ju vara nyttigt ändå hehe. Nu är detta näst sista jullovsdagen så tänkte visa hur resten av veckan kommer att se ut.

Onsdag
Fira mormor som fyllde år i måndags, blir lite god middag och fika inne i stan. Information på trafikskolan. Förhoppningsvis skriva in mig på gym. På kvällen ska jag och Jenny gå ut på en powerwalk.

Torsdag
Min första körlektion på Din Trafiskola. Vårterminen i skolan startar.

Fredag
Är nog bara skola denna dagen, har jag löst gymkort drar jag till gymmet.
 
Lördag
Då ska jag åka ut till ett garage så ska jag få köra bilar jag älskar!
 
Söndag
Inga planer at all. Antagligen förbereda mig inför veckan som innebär både körlektioner & riskettan.

 


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Oj vilken fartfylld vecka :)

2015-01-17 @ 09:48:14
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Silke

Vilken fin blogg du har! :)

2015-01-28 @ 13:50:23
URL: http://silkez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard