Happy 18th Birthday

Då är man en rätt nybliven 18 åring. Jag och älskling låg och drog oss imorse, sedan vart det full fart med att förbereda inför kalaset. Tårtbotten hade jag gjort dagen innan så det återstod att fylla och dekorera, sedan skulle själva maten skäras och läggas upp samt att jag skulle duscha. Det blev kallskuret där svenskt mötte italienskt, pain riche, potatissallad, grönsaker, frukter, olika ostar & festlig dricka till det. Efter det blev det tårta och kakor. Vi blev la en 14 stycken tror jag.

Detta är nog mitt mest lyckade och finaste kalas hitills. Saker blev som jag tänkt mig helt klart, fick roliga presenter. Lite pengar, en analog systemkamera, brödrost, köksredskap, vattenkokare, tunika, presentkort, body lotion, doftljus, kofta, handdukar, hårprodukt från d:fi, glas och muggar. 

Jag skippade krogen idag, hade ingen att gå ut med direkt och var inte jätte pigg efter kalaset heller då jag är förkyld som vanligt på min födelsedag, alltid någon sjukdom varje år haha.    Happy Birthday to meeee.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard