Juldagen.

Julafton är över och imorgon börjar mellandagarna. Tycker det är en mysig vecka inan nyår, man tar det lugnt och kanske använder sina nya julklappar. Går på mellandagsrean är något jag ska göra samt gymma då jag skaffade mig ett gymkort i tisdags.
 
Åter till julafton, dagen började med risgrynsgröt till frukost. Sen var de att fixa, laga mat och lägga in de sista klapparna under granen. Vi hade lite vegetariska alternativ på julbordet som fler vågade prova och en ris ala malta på sojaprodukter, kul. Vi öppnade julklappar och jag är glad över allt jag fick. Parfym, kläder och en massa annat fint. Bland annat mitt efterlängtade chailattepulver. Burkar att ha socker och annat i med 50 talsmotiv. Min släkt känner mig väl hihi.
 
Efter massa fika också så körde jag ut i skogarna till Putte, kollade film och så fick jag ytterliggare julklappar utav deras familj. Så mysiga! Fick blandannat ett stort täcke och påslakanset då vi har dubbelsäng men tjafsat om ett litet täcke. Min fina gav mig ljuslykta och en annan sak att ha ljus i, man blir så glad och tacksam när man får så personliga presenter när man egentligen inte kännt varandra så länge. Eller ja Putte har jag kännt i snart 2 år men de andra.
 
Tack allihopa för fina julklappar och hoppas ni blev glada för det ni fick. Min mormor och hennes syster fick ett gåvobevis från mig, jag köpte ett vattenpaket från Unicef i år!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard