låååång dag.

Det är rätt skönt att bara kunna logga in hit när man vill lätta på hjärtat lite. Nu är det jul igen. Det är stressigt precis överallt. Inatt stod vi och pyntade granen för jag orkade inte vänta mer. Sen har jag mest gått i min lilla bubbla. Efter denna terminen i skolan och detta uf företagandet så är jag helt slut i huvudet. Vill ha det lugna mysiga av julen och inte leka spring Pelle till affären för att ingen annan tar sig tiden.

Så jag sov länge idag, åt frukost och sen har jag suttit vid datorn. Fixat håret och sminkat mig men det är typ det.
Sitter i soffan vid granen och kollar på Home Alone och skriver med älskling, granen är just nu det ända som ger mig julkänsla. Julmat vill jag inte äta i år, mår illa bara jag tänker på det.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard