Dan före dopparedan

Kan nästan sätta på att jag hade en likadan rubrik för både ett och två årsen. Men nu börjar dagen lida mot sitt slut, om bara en timma är det julafton. Just nu ligger jag och Philip i soffan hos hans mormor och morfar, kollat på bingolottos uppesittarkväll. Dagen har bestått av en väldans massa fart.

Jag och älskling skypade inatt, somnade och när vi vakna va samtalet fortfarande igång. Sedan vart det frukost, skriva ner lista på sista julklapparna & sen bar det av. Först handlade vi där de större varuhusen låg, insåg att vi inte riktig hade rätt kort med oss men löste sig och vi åkte hemom för mat. Sedan vart det påt igen, denna gången satt jag bakom ratten och vi åkte och köpte det allra sista inom julklappar och mat!

God jul i förväg så får vi se om vi hörs imorgon!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard