Snabb helg seg söndag.

Söndag, helgen är snart slut. Den har vart lugn men ändå sprungit förbi. Fredagen va full av jobbsökande, igår tog vi bilen till hemmet i tvååker. Mysigt att gå runt och små pyssla, äta, handla och köra bil. Mamma och syrran körde jag till stallet när det skulle kvällsfodra så gick betydligt snabbare än vanligt.

Kollade på melodifestivalen sen tog vi en påse muffins och körde ut till verkstan. Blev där till klockan 2 sen drog vi oss hemåt, tog en corona sen i säng. Idag har vi bara hämtat Philips mamma på stationen och sen suttit här hemma i stan. Funderar på att köra en mini roadtrip, köpa något att tugga på och sen kolla film.

Söndagar är otroligt tråkiga när man inte har så mycket pengar, alla affärer är stängda och det finns absolut inget att göra.  Sen lyckas jag alltid bli extra hungrig och lätt irriterad när jag är uttråkad.
 

Blandade detta med sen supergod granola som jag köpte igår från axa, mmmmhm.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard