Your Lips UF första säljtillfälle

Nu sitter jag och har påbörjat efter arbetet fortfarande i svarta jeans, skjorta & glittrig kavaj. 
Dagen började lite snurrigt, fick gå upp till stan och sen släpa ner bordet till Gallerian. Pyntade bordet och satte upp datorn med en powerpoint som rullade hela dagen. Vi fick god baguette och det fanns glögg till alla.
 
Jag trodde faktiskt ingen skulle beställa, vi hade ingen provprodukt och något oplanerad monter. Men jag satte undan de tankarna och satsade på att presentera vårt företag och våra tankar på ett bra sätt. Då började människor intressera sig. Att sträcka på sig, ge potentionella kunder ett leende och stå för sin idé hjälper så mycket!

Vi fick in beställningar på 18 läppcerat, de som inte beställde sa att de skulle komma tillbaka nästa helg så detta är helt klart lovande! Ett nytänk kring läppcerat behövdes tydligen. 

Jag köpte även från vår montergranne Sagolika Smaker UF. Köpte tre olika paket varmchoklad pulver i smakerna polka, kanel & vanilj. Ska bli spännande att testa.

Nu ska jag svira om till mer gosvänliga kläder och hänga bussines Emelines kläder någon annanstans.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard