Älskade du.

Det är coolt hur saker och ting kan förändras över bara en natt. Natten till den 25 Maj träffade jag världens bästa människa, vi kanske inte var i våra bästa skick men efter den där hälsningen och bilturen hem kunde jag inte släppa honom.
Skrivandet gick över till världens bästa kram i skolan, till möten, till en första övernattning och tillslut blev vi ett. Jag kan inte ens sätta orden på vad som får mig allt älska honom så, jag älskar hela honom och lite till liksom. Jag känner mig så trygg med honom vid min sida. Han är verkligen min bättre halva, utan honom känner jag mig inte fullständig. Ända sen vi träffades den dagen för 6 månader sen har du stöttat mig i vått och torrt. 
De få nätter jag inte sover med honom slutar oftast med att jag vaknar upp något förvirrad och känner en sån där gullig saknad. Senast imorse hände det, vaknade och började kolla runt efter honom tänker vart har han gått - inser efter några sekunder att Emeline inatt sov du ensam haha.
 
Jag älskar dig Philip, inget kan ändra på det! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard