Myshelg ♥

 Riktigt bra helg faktiskt!
I Lördags fick vi städat upp lite grann i lägenheten och sen kom ett sms från älskling som sa "Vad blir det till mat? :*" gulle, sen inte långt efter knackar han på dörren, fick även reda då på att de vunnit matchen han spelat precis *stolt flickvän*. Han och syrran roade sig med innebandy medans jag gick till affären. Så blev det tacos, daimtårta & godis till P3 Guldgalan på TV. Juste, när jag kom tillbaka från affären so hade Lee & Alvin ett väldigt seriöst skottskjutande, så när jag ska ta av mig skorna så får jag ett lagom hårt skott av Alvin rätt på näsan så jag stod där och börja lipa haha, stackars näsan.

Sen igår tog vi lång sovmorgon, så jag gjorde amerikanska pannkakor till frukost.
Chillade inne hela dagen i soffan, bara var liksom. Kvällsmaten stod jag för i och med att resten av familjen var i stallet & älskling gjorde sitt novellarbete, hamburgare med bacon! Blev en hel del fula/konstiga bilder denna helgen om man säger så haha.

Denna morgonen va inte lika mysig som de andra, för bussen va sen så vi fick stå där och vänta i ett x antal minusgrader och blåst. Sen va de som vanligt på 652an, stå upp för att den alltid är proppfull. Well, man vaknar ju iallafall om man ska vända det till något positivt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard