En torsdag i mitt liv.

Sjukt lång dag för mig idag känns det som haha, ont i halsen och huvudet stundtals.

Upp halv 7 för att ta bussen 25 minuter över, var dock inte lika trött som vanligt då jag fikade med en killkompis och Linn dagen innan, energipiller.
Hade grund so så därför jag började tidigt, dagen löpte på med miljö & material - lunch på indiska Namaste - matte & slutligen engelska.
16.00 var min skoldag över, vart hos mormor och sen vidare och köpte en klänning på H&M för att sen ta med mig Linn på bussen hem runt halv sex.

Tog varsin kopp varm oboy & macka, sedan prövade vi nya kläderna - jag gled även i ett o annat äldre plagg i hopp om att hitta något till skolfotot. Resulterade i massa fula snaps, bra musik och att jag vurpa på en hal fläck på golvet i sovrummet mitt.
Linn gjorde även gelénaglar på mig, aldrig haft de så kul att testa något nytt som dessutom håller lite längre.
Följde henne till bussen sen har jag mest segat vid datorn & tagit mig en dusch.
Ska även försöka få in bilder på grejer jag gjort på stylistlektionerna hitills!

Imorgon väntar sovmorgon, skolfoto & en någon dag sen födelsedagspresent i överraskningsform för pojken min.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard