In words please

Igår vart det påskfirande med familjen som gällde, en dag för tidigt men spela roll.
Klippte även håret, ja jag gjorde det helt själv.
Tyvärr så blev det inte bilder för min mobil har bestämt sig för att inte leva mer.
I morgon så ska jag på kalas hos min underbara syster som fyller 2, härligt!
 
Idag har jag vart hemma själv, tittat tv, ätit godis och inte bytt om till vanliga kläder.
Sminkat mig lite lätt och plattat håret men inte längre än så.
Har även stått och blåst min ena lilasysters hår, gick inte så bra när hon skulle göra de själv haha.

Nu jag ska tvinga i alla fall träna och sen ge mig ut på en springtur för snön är borta och de är 6 nästan 7 °C ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard