Sommaren 2013 babe ;)

Trillade in på min lilla blogg sådär i slutet av sommaren.
Om 4-5 dagar så börjar jag gymnasiet, ska faktiskt bli skönt att få lite rutiner igen. Min dygnsrytm har faktiskt vart bra denna sommaren om man bortser från de senaste nätterna.

Vad har jag vart med om i sommar då?

En hel del faktiskt.
Åkt jänkare en stor del utav sommaren, vart mycket runt bilar överhuvudtaget, hästarna har legat på hyllan bortsett från mitt lilla sommarjobb. 
 


Har vart på housepartyt efter skolavslutningen, Rockabilly festival i björnås, Gyllene Tider i halmstad, Kräftfestivalen i Glommen, Wheels and Wings, housefestivalen Heartbeat Halmstad och denna helgen har jag vart på sjönevad marknad och sen vart en sväng på Fbg yankee club och efter åkt i en Chrysler 300 under en natthimmel som riktigt lös av blixtrar.

 
 
Jag har även börjat lära känna en del nytt folk, gjorde rosa dipdye för jag var uttråkad, spenderat en hel del dagar i Halmstad, haft ordentlig midsommar med familj, umgåtts med min familj i derome, vart på nästan varje långtorsdag, blivit små kär, blivit smått sårad, mött upp med en vän från förr, badat solat och kvällsbadat i bl.a. olofsbo och ja jag har haft något att göra varje helg.
 
Buggat har jag gjort på 2 av grejerna jag vart på och dansat överhuvudtaget har skett nästan varje helg.

Jag har även renoverat mitt rum på egen hand, inget är som de var kan jag säga. 
 

Har även lyckat bryta tån på kräftfestivalen och skar upp armbågen i Chryslern i lördags.

Denna sommaren har flutit på bra, jag har fått lite bränna och håret har blekts av solen så de!
Högstadie tiden va rätt traumatisk rätt ofta och jag var inte särskilt omtyckt så klart jag påverkades.
Nu känns som att jag äntligen blommat ut och vågar ta för mig igen. 
 


Denna sommaren blev f*n bra, för första gången på år så blev sommaren bra, jag har fått vara frisk för en gångs skull också!


Den sista vecka nu handlar bara om att komma i ordning. Ska hitta en bra skolväska, städa mitt rum, rida lite, komma till ro.
Sista helgen kanske avslutas med Vallåkra eller brakfest för att säga hejdå till sommaren, vem vet vi tar de som de kommer. Eller de kanske blir rix fm festival i Göteborg eller att shoppa i Halmstad. Kanske kolla fotbollsmatch.
Kan med andra ord hända vad som helst.
 

Låtarna som jag tänker på när jag tänker tillbaka på sommaren 2013 är nog faktiskt följande:
1. Under the sun (where we belong) - John de Sohn (såg han live på heartbeat!!)
2. Juni juli augusti - Gyllene tider (Såg även dessa live, åååh)
3. Wake me up - Avicii
4. Demons - Imagine Dragons

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Evelina :)

låter som att du haft en kul sommar, vad bra! :) <3

2013-08-15 @ 17:27:44
Postat av: Johanna

Du är så himla fin. denna sommar har varit grym :)

2013-08-15 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

citiboard